dinsdag 3 februari 2009

Gorki

Gorki op de achtergrond. veronica komt naar je toe.
Wie zou nog weten waar Luc het eigenlijk over heeft? Je bent jong en je wil wel eens wat.

Vroeger, lang lang geleden, hadden we een gerbil aka woestijnrat. deze was gekend onder de naam Gorky, de originele naam van de heer de vos zijn rockgroepje. Worden we dan toch oud?

Vandaag kreeg ik te horen van wel. Toen ik iemand vertelde dat mijn dochter les kreeg van een leerkracht waar ik vroeger les van kreeg kwam spontaan het volgende uit haar mond " Goh, dan worden we echt wel oud he"

Gelukkig vond mijn babysit mij nog niet oud! Dankzij mijn babysit kon ik de vergadering van de neerlandschool bijwonen. Brainstormen over de heraanleg van de speelplaats. Binnenkort hebben wij de leukste, tofste, origineelste en meest functionele speelplaats die je maar dromen kan! Nog even geduld, ...

Na de vergadering snel naar huis, nog snel het laatste deel van de "italian job" meegepikt zonder het einde te verklappen voor de babysit, daarna nog de keuken ingedoken. schitterende ovenschotel gemaakt, al zeg ik het zelf! Aardappelschijfjes, witte kool, gehakt en kaas. om duimen en vingers af te likken.
Hopelijk geeft de dochter me morgen gelijk.

Geen opmerkingen: