maandag 4 februari 2008

skilift

Vandaag nam eline haar eerste skilift! Best aandoenlijk om die vier kleuters met Mike naar beneden te zien glijden. Mike, een antwerpse leraar, wordt op handen gedragen door zijn leerlingen. 't was een pak frisser vandaag maar nog steeds een mooie droge dag. In de voormiddag mochten ze nog wat bochtjes en poortjes oefenen en al een eerste keer plaatsnemen op de pizza stoeltjes van lanmark III, de skilift die ik gisteren ook voor de eerste maal nam. Terwijk het kleine grut hun bochtjes vervolmaakten had ik 's namiddags mijn eerste les. Ongelooflijk wat een mens allemaal verkeerd kan doen! Teveel nadenken is echter ook niet goed tijdens het glijden want dan lopen de bochtjes wel eens verkeerd af. De duitstallige lerares was echter onder de indruk van mijn prestaties na twee dagen sneeuwervaring wat uiteraard mijn ego zeer ten goede kwam. Na een, naar wat wij dachten, behoorlijk drukke dag besloten de kindjes unaniem om te gaan zwemmen in het supermoderne zwembad (www.erlebnistherme-zillertal.at)
Tien na zeven, nog net op tijd voor het avondeten. En neen geen schnitsel maar wel spaghetti! Laten we net dat als middagmaal genomen hebben! Veel variatie moeten we hier niet verwachten vrees ik.

Sent with mobile device.

Geen opmerkingen: