vrijdag 14 september 2007

Gone in 10 hours

Morgen naar zweden, laatste grote migratieweekend! Binnenkort ga ik het nog missen ... Dinsdag kom ik terug, vroege vlucht! Met SN ditmaal. als alles goed verloopt land ik reeds om 1850 terug op belgische bodem. Woensdag, net bevestigd sta ik alweer in Orleans om de migratie daar voor te bereiden. Hier moeten ze nog beginnen dus ook daar zal ik nog wel een paar keer ten tonele mogen verschijnen.
de dochter was vandaag, voor de eerste keer dit schooljaar, ziekjes. Buiten haar hoestbuitjes had ze er echter niet veel last van en was ze very alive and kicking! De dokter wist echter wel te vertellen dat haar keel vuurrood was en dat ze toch maar beter rustig aan deed en binnen bleef!
Jammer voor haar eerste dansles morgen van het nieuwe seizoen ... die zal waarschijnlijk in het water vallen als ze morgen vroeg nog koorts maakt.
ach ja, er komen nog zaterdagen ...

Geen opmerkingen: