vrijdag 21 september 2007

Mish Mash

Studio Brussel, één van de dingen die een mens mist in het buitenland ...
de laatste scheut uit mijn fles whisky in mijn glas geschonken, Mac Mini opgestart en ... hier zijn we weer. Back in Antwerp.
Het verkeer in Parijs viel mee vandaar een uurtje eerder thuis! Super! Op de trein mijn mail bij gewerkt (in zover dat gaat zonder internet). Staan nu netjes te wachten in mijn outbox tot ik weer online kom op het JNJ netwerk ... echter uit vrees voor spam berichten via sametime en LCS blijven we nog effe offline ;-)

vier dagen Helsingborg, drie dagen Orleans ... nu minstens 9 dagen Belgie ... daarna zien we wel weer ... Barcelona? Parijs? Orleans? afwachten ...

knopen hakken dit weekend ... net met Chretien gebeld, de kweker van ons Floor ... met tranen in de ogen moet ik helaas toegeven dat de situatie voor ons klein bang hondje er niet op gaat verbeteren ... als ik eerlijk moet zijn tegenover mezelf en tegenover haar dan moet ik toegeven dat ik veel te weinig tijd heb en ga hebben ...hij heeft mij de garantie gegeven dat ze binnen de twee à drie weken een nieuw gezinnetje voor haar kunnen vinden ... man ... ga ik die wandelingen missen, die blijdschap als je thuis komt na een lange werkdag, ...
(ondertussen overgeschakeld op Senseo en Sambuca)

Geen opmerkingen: