zaterdag 29 september 2007

vuurwerk

...de opening zit er weer op. de jaarlijkse belle epoque feesten zijn van start gegaan met een behoorlijke dosis geluk. 's morgens nog storm en regen, smiddag grijs en bewolkt, 's avonds was daar warempel zelfs even een herfstzonnetje te bespeuren. De ballonwandeling was leuk! alle kinderen troepten te samen, allen met rode en witte ballonen, aansluitend vuurwerk en receptie! gratis bollekes voor de neergeiten ...
het leuke aan dit vuurwerk was was dat het echt voor de kinderen was. kwart na acht, iedereen nog wakker, windstil, ... en toch al donker, super combinatie voor al die onstuimige jonkheid.

's morgens kon ik de jufrouw nog bezig houden met tekenen, knutselen en een beetje 'blues clues en dora' maar 's middags was ik toch heel blij dat ik ze een paar uurtjes bij Juna mocht afzetten. Kon ik rustig enkele dingen afhandelen en ik kan je verzekeren; conf calls met een vijfarige dochter op de achtergrond is niet goed voor de concentratie!
Barcelona gaat voorlopig niet door, die mannen zijn goed bezig daar. Goed voor mij, ben ik nog eens een paar daagjes thuis. woensdag ben ik echter weer weg, Orleans, drie dagen.

Morgen drukke dag, zwemmen, dansen, feesten en ... timo en katrien komen ons vergezellen op de festiviteiten! Hoe meer bezoek, hoe liever dat ons eline het heeft! wees welkom!

Geen opmerkingen: