donderdag 27 september 2007

PMS

CLB oftewel ... "vrij centrum voor leerlingbegeleiding" zoals het tegenwoordig heet. Vandaag was er een brief. Eline is officieel 119,6 cm groot en weegt 23,2 kg. dit bevestigd alleen maar onze vaststelling dat ons dochter blijft groeien en week na week slimmer, groter, ouder, handiger, ... wordt!

gisteren had ze een verjaardagsfeestje van een klasgenootje, Luna. disco partie! imagine, 12 5 en 6 jarige een hele middag feesten op belle perez en K3. Gevolg? 's avonds compleet uitgeteld. kwart na zeven bed in en 's morgens lag ze voor het eerst sinds lange tijd nog in haar eigen bed en moest ik ze zelfs wakker maken om twintig na zeven!

Morgen kan ze uitslapen. wedden dat ze weer veel te vroeg wakker is? murphy's law ... Lang weekend voor de boeg. voorbereiding voor de belle epoque feesten waren reeds van de week al begonnen maar morgen bezetten ze de hele school! Gelukkig kan ze morgennamiddag bij Juna gaan spelen. Op die mannier kan ik mijn conf calls rustig afhandelen. Maandag heeft ze ook nog vrij, dan wordt de school en de schoolomgeving weer kindvriendelijk gemaakt. Zelf weet ik nog niet of ik er dan nog bij ben. morgen valt de beslissing of ik alsnog maandag naar barcelona vertek. Veel zal afhangen van het al dan niet functioneren van het netwerk. woensdag tot vrijdag zit ik sowieso al weer in Orleans. Ik begin er aan te wennen; een weekje belgie, een weekje buitenland!

Geen opmerkingen: