vrijdag 30 november 2007

Paris - Dakar

Dinsdag avond nog snel naar Parijs vertrokken. Woensdag meeting! We hadden de keuze ... ofwel dinsdagavond laat vertrekken en overnachten in het hotel waar we 's anderendaags meeting hadden ofwel woensdagochtend de eerste trein. Dinsdag dus. Trein van 22u. Uiteraard, zoals wel meer gebeurd op onze Belgische spoornet, ontsnapten ook wij niet aan de vertraging. "De trein is altijd een beetje lijden" sms'te een collega me vrolijk. Woensdag heel de dag meeting, 's avonds met de metro terug richting Gare Du Nord en net op tijd om onze trein te halen van 16u55. (Die ook in frankrijk vertraging kende en dus pas vertrok om 17u05!) Aankomst in Brussel, wij op zoek naar een eetgelegenheid echter niets was minder waar. Niks, rien, nada in de buurt. Dus verder naar berchem en snel samen met Kris naar mortsel gereden om algauw een pita te gaan eten.

Donderdag naar Louvain la Neuve voor het "i know UC" event van microsoft. Knap wat de toekomst ons nog gaat brengen! Enkele ex Simac'ezen tegengekomen, enkele knappe sessies/demo's gezien, klapke met enkele standhouders, ... maar volgende keer toch graag in A'pen.

Gelukkig waren we 's avonds met vier want het was gezellig aanschuiven geblazen van iets voor de ring tot aan zemst. Late avondspits!
Gevolg was dat we pas om halfnegen ipv om acht uur bij Lucy Chang binnen stormden alwaar ons tafeltje al goed gevuld was. Gezellig iets gegeten met Mieke & Filip, Elke en Craig, Guy en Yves. Achteraf nog een bolleke in den Hangar en dan toch maar wijzelijk besloten om mijn beddeke op te zoeken daar ik om 4u30 moest opstaan. Dacht ik.

Echter nu zit ik hier want ook mijn zusje, die uit Dakar terugkomt, heeft te kampen met vertraging. Haar vlucht, die normaal om 5u30 moest landen, wordt ondertussen aangekondigd voor 6u09. Nog een koffietje en dan zullen we eens richting zaventem bollen.

Geen opmerkingen: