dinsdag 2 oktober 2007

time flies



ondertussen zijn we weer drie dagen verder ...
zondag nogmaals naar de belle epoque geweest, schitterend weer! Eerst zijn we nog vlug pistolekes gaan eten bij Sarah en mijn petekind Ruben. In de voormiddag had hij heel enthousiast deelgenomen aan een sessie 'bewegingsles', een soort van reis rond de wereld. Hij zag er ocharme 's middags nog rood van. maar hij had het leuk gevonden kwam hij trots vertellen. rond half drie weer naar de neerland wijk koers gezet want daar waren oma en opa Essen reeds aan het wachten! veel meer volk dan gisteren, waar ongetwijfeld het mooie weer voor iets tussenzat! nog snel een keer schminken, derde dag op rij,

nog wat girospelletjes om punten te verzamelen ... en dan was de dochter weer weg ... op eigen terrein met de gekende kameraadjes werd er heen en weer gerend dat het een lieve lust was. Luna en Helena waren slachtoffers bij uitstek om verstoppertje en tikkertje te spelen tot ze er bijna letterlijk bij neerviel. Helaas werd ze daar bij geholpen door een iets te ijverige jonge snaak waardoor twee blauwe plekken haar deel werden en de namiddag voorspoedig ten einde kwam. niks te vroeg want ondertussen was het reeds halfzes geworden, eten maken, ontschminken, verhaaltje lezen en bedtijd.

maandag eerst nog lekker uitgeslapen. zowel de papa als de dochter. alhoewel dat relatief is maar half acht vinden wij nog steeds 'uitslapen'! Rustig ontbeten, gekleurd, spelletjes gespeeld, vervolgens in bad en toen was oma Essen daar weer. Rond halftwaalf vertrokken richting Beerse. De dochter heel de middag geknutseld, gekleurd, gespeeld, gebakken, ge .. noten en rond half vijf kwam de mama!
aangekomen in Beerse rond den twaalven duurde het nog tot één uur voor ik alsnog aan mijn bureau was (mijn bureau staat helemaal op het einde van de gang... dus ik passeer veel volk)
rustige dag, dingen afwerken, paar confcalls, rond de zessen alsnog aan een paar 'required' eUniversity trainingen begonnen die reeds lang expired waren. Ik had namelijk bericht gekregen dat het 'gigantische' file was richting antwerpen. Rustig voortgewerkt tot acht uur. Daarna naar den Yves gereden met ons nieuw speelgoed!
Na twee jaar en half een nieuwe GSM gekocht. de vorige begon kuren te vertonen en ons 'droom' model was ondertussen beschikbaar!
(BTW : tx for the spaghetti! hij was heel lekker)
vandaag wederom naar beerse, Orleans trip geboekt. morgen vroeg om kwart na zes vertrekt mijn trein naar parijs, donderdag kom ik terug!
Na het werk met Mieke en Flip naar wijnegem koers gezet om eindelijk nog eens wat kleren te gaan kopen; paar leuke dingen gekocht! Bas vergezelde ons even later ook nog en ook hij had nog enkele leuke tips!
samen nog snel iets gegeten waarna ik nog naar de boekhouder mocht om de paperassen binnen te gooien voor de kwartaal aangifte.
Morgen meer nieuws vanuit Frankrijk (gepost met mijn nieuwe gsm hoop ik ;) )

Geen opmerkingen: